Een behandelplan is zo waardevol als de diagnose

Stel. Je hebt al maanden een rode plek op je arm die jeukt. En de dokter zegt direct bij binnenkomst: 'ik zie het al, we gaan een huidstransplantatie doen'. Daar zou je geen genoegen mee nemen.
Een goede dokter stelt vragen. En als die vragen niet voldoende uitsluitsel geven volgt onderzoek. Bloedonderzoek of een biopt. Pas als alle informatie op tafel ligt stelt de dokter een behandelplan op. Heb je een voedselallergie? Dan ziet dat behandelplan er heel anders uit dan wanneer je een bacteriële infectie hebt of bloedvergiftiging.

En zo is het ook met onze dienstverlening.
Huisstijlen, conceptstijlen, merkconcepten, namen, logo's, websites.. Het zijn middelen om doelen te bereiken. Tools om van A naar B te komen. We beginnen pas met het ontwerpen van die middelen als we weten aan welke voorwaarden ze moeten voldoen.
Dus net als de huisarts gaan we meten en onderzoeken.
- Wat is je huidige punt A is en wat is punt B?
- En wat is er nodig om daar te komen?
- Welk obstakel staat je in de weg?
- Welke kansen liggen er?
- Welke bedreigingen?
- Aan welke voorwaarden moet de oplossing voldoen?

Om zo'n diagnose te kunnen stellen hebben we een waterdichte methodiek ontwikkeld waarmee we alles van waarde op tafel krijgen. We noemen deze methodiek daarom ook niet zonder enige trots de absolute essentiesessie.

We komen tot de kern. We bepalen doel en obstakels. Halen naar boven wat ertoe doet en wat jullie drijft. Wat jullie onderscheidend en relevant maakt. Wat jullie ware doel en betekenis is. De uitkomsten hiervan bepalen de spelregels van alle tools die we voor jouw merk ontwikkelen. Om zo snel en efficient mogelijk van A naar B te komen.

Pas als we dit alles weten brengen we scherpte en focus aan. Bepalen we een winnende merkstrategie. Met spelregels voor geweldige ervaringen die je doelgroep in gang zetten en jou van A naar B brengen.

Tijd om jouw bedrijf in beweging te zetten? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.