1. OMD
  2. Blog
  3. Laat niets je groei in de weg staan

Laat niets je groei in de weg staan

Je gaat lekker, je gaat hard. Je business groeit als kool. Je haalt er mensen bij, je zet er een vestiging naast. En dan? Dan merk je dat het ergens spaak loopt. Want die nieuwe mensen heb je niet gekloond. Het zijn geen kopieën van jouzelf. Ze doen het allemaal nét even anders. Niet per se slechter. Maar … nou ja, anders. En dat is niet wat je in gedachten had.

Anders 3

Overdraagbaar succes

Succes is niet kopieerbaar. Maar het zou wel ‘overdraagbaar’ moeten zijn. Onmogelijk is dat niet. Als je maar iets hebt dat zich goed laat overdragen. Dat scherp gedefinieerd is. Stevig vastligt. Duidelijk communiceert – zelfs als er geen woorden aan te pas komen. Dat is: je merk. Mits je tenminste de moeite neemt om dat gedegen te bepalen. Heldere drijfveren. Logisch gedrag. Hoge toegevoegde waarde. Onderscheid in de markt. En dat allemaal zo verbeeld en verwoord dat mensen het niet alleen begrijpen, maar zich er ook emotioneel aan willen verbinden. Dat zij er ‘ja’ tegen zeggen en zich er net als jij hard voor willen maken.

I Stock 1155030342

geweldige ervaringen

Een goed gedefinieerd merk creëert geweldige ervaringen voor klanten en medewerkers, in lijn met de ware betekenis en het doel van jouw organisatie. Het trekt de juiste klanten aan en bindt ze. Maar het werkt zeker ook als sturingsmechanisme voor de mensen in je organisatie. Ze voelen zich thuis en het geeft richting; ze weten wat er van hen verwacht wordt. Dat is best een investering waard!

IMG 1787 2

Bij OMD Branding hebben we een zeer overzichtelijk en praktisch brandingproces ontwikkeld, waarmee we in korte tijd boven tafel krijgen wat je drijfveren zijn, hoe dat voor je klanten zichtbaar wordt en wat hun dat oplevert. Waarden, emotie, gedrag en toegevoegde waarde: we maken ze inzichtelijk. En vervolgens vertalen we ze naar beeld en woord, op zo’n manier dat iedereen het begrijpt.

Oók je eigen mensen die je business verder moeten brengen. Eenduidig, herkenbaar, betrouwbaar.

Frans

Wil je dat je merk verkoopt?

En wil je dat je je eigen merk door kunt verkopen? Bel of mail Frans van Noort en laat niets je groei in de weg staan.

Kies onderwerp