1. OMD
  2. Ons werk
  3. Be More You
Marketing kopiëren

Een product verkopen dat nog niemand kent, begrijpt (of zelfs gelooft)

Marco Karman, ondernemer en innovator, heeft zich, sinds hij vijf jaar geleden zijn bedrijf succesvol heeft verkocht, gestort op het ontwikkelen van zijn grote droom. Het structureel verbeteren van je mentale prestaties met behulp van technologie.

Na drie jaar ontwikkelen, met allerlei specialisten op het gebied van technologie en neurowetenschappen, heeft hij een product in handen wat doet wat niemand voor mogelijk hield. Met Be More You bereik je in twee dagen gedragsveranderingen waar je normaal weken, maanden of zelfs jaren voor nodig hebt.

Stijlconcept be more you

Nieuw gedrag

Na een sessie van Be More You ervaar je meer rust en meer aandacht voor je omgeving, meer verbondenheid met mensen en meer capaciteit om met de complexiteit van alle dag om te gaan.

Je ervaart meer plezier, minder stress, meer geluk en meer succes in het behalen van je persoonlijke doelen.

KF 0349 def

De wereld mooier maken

Be More You heeft zo de afgelopen jaren al honderden mensen geholpen. Het is een zakelijk succes. Maar Marco heeft grotere ambities. Zijn grote droom is om hiermee van de wereld een mooiere, gelukkiger en succesvollere plek te maken. En dus ging Be More You 3 jaar geleden online.

KF 0773 def

Een merk waar je JA:) tegen zegt

Maar toen gebeurde er iets geks. Via deze weg kwamen er geen nieuwe klanten binnen. Op de een of andere manier kwam de essentie van be more you niet goed uit de verf. En daar kwam Onwijs Mooie Dingen in beeld. Marco vroeg ons om mee te denken over het Merk en de marketing.

Onze eerste analyse maakte duidelijk waar het knelde. Be More You is een complex product dat uniek is. Er zijn geen woorden voor. De ervaring is nieuw. Het is lastig te doorgronden, moeilijk te geloven en rommelen aan je hersenen klinkt toch een beetje ‘spooky’.

Aan ons de schone taak ervoor te zorgen dat be more you gezien, begrepen, gelooft en geliket wordt. Een merk wordt waar je JA:) tegen zegt.

Sytrategie be more you

De eerste stap was om het merk in zijn essentie te vangen. De onderscheidende waarde is de versnelde gedragsverandering (geen jaren maar dagen), het onderbuikgevoel gaat over dat euforische gevoel dat je krachtiger bent, omdat je in iedere situatie meer rust ervaart. Dat hebben we vertaald in een nieuw merkconcept, een nieuwe merkstijl en een nieuw logo.

Logo Kleurpalet kopiëren

Een nieuw gezicht en een nieuw verhaal

Het logo straalt een en al rust een helderheid uit. De dubbele punt gaat over de transformatie die aanstaande is. De merkstijl houdt vast aan de openheid van het logo. Lente geel, wit en grijs kleuren de sfeer. Gaat over vernieuwing en rust en het laat visueel ruimte voor al het andere. Onder het logo een descriptor die direct duidelijk maakt wat het is je koopt.

Schetsen kantoor

Naast nieuwe werkmaterialen is er een nieuwe website ontwikkeld en is de look en feel van de kantoorruimtes in lijn gebracht met de nieuwe huisstijl.

Het Merkconcept draait geheel om de versnelde gedragstransformatie. De boodschap is eenvoudig en helder. Alles is schaalbaar behalve tijd. Je krijgt iedere seconde maar één keer. Met Be more you haal je na twee dagen 25% extra rendement uit je tijd. Wordt je in twee dagen een geboren leider.

Fotografie

In de fotografie hebben we gebruik gemaakt van sterke persoonlijkheden die in allerlei situaties rust, kracht maar ook plezier uitstralen.

Fotografie be more you

Marketing

En dat voel je terug in de marketing. Wij zijn in charge. En over twee dagen kun jij dat ook zijn. Waar wacht je nog op?

Be More Your Muur