Be More You
De juiste doelgroep bereiken met een nieuwe identiteit
Be More You ontwikkelde een methode voor leiderschapsontwikkeling, waarbij coaching gecombineerd wordt met neurotechnologie. Het meten van de hersenactiviteit en gerichte training van het brein maakt het mogelijk om in een hele korte tijd gedragspatronen te doorbreken. Het resultaat van een tweedaagse sessie is het ervaren van meer rust en meer aandacht voor je omgeving. Je staat meer in verbinding met andere mensen en bent beter in staat om met de complexiteit van alledag om te gaan. Je ervaart meer plezier, minder stress, meer geluk en meer succes in het behalen van je persoonlijke doelen.
Maar hoe overtuig je de markt van dat resultaat, wanneer de methodiek onbekend is en enigszins 'spooky' klinkt? Met die uitdaging zijn wij aan de slag gegaan voor Be More You.
- Opdrachtgever
- Be More You
- Branche
- Coaching
- Diensten
- Marktonderzoek, merkstrategie, merkconcept, visuele identiteit, brandbook, ontwikkeling middelen
Onze eerste stap was om het merk in zijn essentie te vangen. De onderscheidende waarde is de versnelde gedragsverandering en het op emotioneel niveau gaat het over dat euforische gevoel dat je krachtiger bent geworden, omdat je in iedere situatie meer rust ervaart. Dat hebben we vertaald in een nieuw merkconcept, een nieuwe merkstijl en een nieuw logo.
Het logo, met een dubbele punt die de aanstaande transformatie verbeeldt, straalt een en al rust en helderheid uit. Datzelfde geldt voor de cirkelvormige stijlelementen, die geïnspireerd zijn op hersenactiviteit. Het opvallende, energieke geel is onderscheidend binnen de branche van leiderschapsontwikkeling. Aangevuld met nieuwe fotografie waarop krachtige persoonlijkheden te zien zijn die rust en plezier uitstralen, heeft Be More You een nieuw gezicht gekregen wat het juiste verhaal verteld.