Kijk op de Wijk

Bewoners betrekken bij wijkontwikkeling


VORM heeft een methodiek ontwikkeld om succesvolle buurten te ontwerpen. Dit doen ze op basis van hun eigen expertise, participatie van bewoners, openbare data en eigen onderzoek. Op die manier worden beslissingen alleen gemaakt op basis van cijfers en feiten, maar ook vanuit bewezen successen én input van de eindgebruikers . Onwijs Mooie Dingen is gevraagd om de methode een gezicht te geven.

Opdrachtgever
VORM
Branche
Gebiedsontwikkeling
Diensten
Marktonderzoek, merkstrategie, naam, merkconcept, visuele identiteit, brandbook, ontwikkeling middelen
Visitekaartje plat def kopie
Tas V3 kopie
Billboard2 kopie

Hoewel Kijk op de Wijk onderdeel was van het productportfolio van VORM, was het van belang dat het product zijn eigen uitgesproken en onderscheidende identiteit had. De uitdaging was om binnen de identiteit van Vorm een duidelijke subidentiteit te ontwikkelen, die zowel uniek zou zijn alsook een herkenbaar onderdeel van de VORM familie.

Beursstand4 kopie
Website nieuwspagina
Mo sedighi kopie topaz high fidelity v2 6x faceai

'Warme club mensen, veel positieve energie, heel aantrekkelijk om daarmee te mogen werken.'

Mo Sedighi, Senior conceptontwikkelaar Vorm
Brochure Mockup breed